Headerbild

Västerdalsstafetten 2018

Inbjudan

Västerdalsstafetten är en stafett i klassisk skidåkning med tvåmannalag för ungdomar (från 9-år) och juniorer. För seniorer och juniorer finns motionsklasser.

Stafetten arrangeras lördagen 3 februari vid Skidstugan i Vansbro. Första start kl 11:00

Mixade lag (H+D) är tillåtna och tävlar i herrklassen. För att så många ungdomar som möjligt ska ges tillfälle att åka så tillåts kombinationslag mellan klubbar. Sök medåkare genom att annonsera här.

Laganmälan skall ske via Idrottonline. Inloggning och admin- behörighet till SSF TA krävs! (ofta administratör i föreningen)

Se skidförbundets användarhandledning för att registrera laganmälningar och lagmedlemmar (sid 7 ff) via IdrottOnline. För manual: (klicka här).

Laganmälan görs på IdrottOnline tom 30 januari

Laguppställning lämnas via IdrottOnline tom 1 februari

Efteranmälningar efter 30/1och lagändringar efter 1/2, senast lämnas per e-post till tomashal@gmail.com