Västerdalsstafetten 2015

Inbjudan - - -   PM- - -   Startlista  - - - Resultat

Resultatlistan innehåller sträcktider för samtliga klasser utom H 17-20.

Västerdalsstafetten är en stafett i klassisk skidåkning med tvåmannalag för ungdomar (från 9-år) och juniorer. För seniorer och juniorer finns motionsklasser.

Stafetten arrangeras lördagen 17 januari 2015 vid Snön Dala-Järna  OBS! Flyttat enligt beslut av tävlingsledningen fredag kl 12:30

Mixade lag (H+D) är tillåtna och tävlar i herrklassen. För att så många ungdomar som möjligt ska ges tillfälle att åka så tillåts kombinationslag mellan klubbar. Sök medåkare genom att annonsera här.

Laganmälan skall ske via Idrottonline. Inloggning och behörighet till SSF TA krävs!

Se skidförbundets användarhandledning för att registrera laganmälningar och lagmedlemmar (sid 5 ff) via IdrottOnline. För manual: (klicka här).

Laganmälan görs på IdrottOnline tom 13 januari.

Laguppställning lämnas via IdrottOnline tom 15 januari.

Efteranmälningar efter 13 januari och ändringar efter 15 januari lämnas i första hand per e-post till carlson.helena@telia.com och i andra hand till 073- 350 04 27 (Helena)