Headerbild

Medlemskap

Medlemsavgiften säsongen 2019/2020 (styrelsens förslag)
(omfattar verksamhetsåret 20190701 till 20200630)

• Barn (under 18 år)          100 kr
  • Vuxen                             200 kr
  • Familj                              350 kr
    Familjmedlemskap innefattar familjemedlemmar som bor på samma adress för föräldrar med barn under 18 år.

Medlemsavier för säsongen 2019/2020 kommer skickas till samtliga som inbetalt medlemsavgift 2018/2019 under november/december 2019!

Digital ansökan om medlemskap via Idrottonline

eller

Sätt in medlemsavgiften på BG 5095-5384
Ange förnamn, efternamn, personnummer samt fullständig adress och telefonnummer på insättningen. Skicka gärna ett e-post med uppgifterna till carlson.helena@telia.com . Det är extra viktigt att klubben får in uppgifter om samtliga medlemmar i familjen. Känner du någon annan som vill bli medlem - berätta gärna ovanstående för henne/honom.

Det är viktigt att vara medlem, bland annat eftersom en försäkring ingår i medlemskapet. För mer information se www.skidor.com.

Vill du delta i något av Vasaloppsveckans arrangemang och representera Vansbro AIK SK? Glöm då inte att betala in årets medlemsavgift till oss!

Som medlem i Vansbro AIK Skidklubb får Du också ta del av:

• ideellt arbetande ungdomsledare/tränare
  • träningsmöjligheter
  • träningsmaterial
  • teknikträning i skidåkning
  • läger och avslutningar
  • övriga aktiviteter som klubben ordnar
  • upplyst elljusspår
  • skidspår.

Behandling av personuppgifter
Som medlem i Vansbro AIK Skidklubb kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. Föreningen har ansvaret för att behandlingen av personuppgifterna är förenligt med gällande lagstiftning samt Idrottens Uppförandekod för behandling av personuppgifter. Ditt personnummer kan komma att samköras mot statens personadressregister (SPAR) för uppdatering av föreningens medlemsregister. Samkörningen genomförs för att fullgöra vår skyldighet att säkerställa att dina personuppgifter är uppdaterade och korrekta.